ساخت پنجره دوجداره بزرگ در گروه صنعتی الماس قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
ساخت پنجره دوجداره بزرگ در گروه صنعتی الماس قم
دو شنبه 14 آذر 1401 ساعت 16:53 | بازدید : 45 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

 ساخت پنجره دوجداره بزرگ در گروه صنعتی الماس قم

در کل انواع شیشه دوجداره بر اساس کاربری پنجره تولید می گردد به عنوان مثال پنجره های دوجداره بزرگ ثابت نور بیشتری را وارد خانه می کنند.پنجره های دوجداره قدی نیز در انواع دو لنگه،  دو حالته، یا سه حالته تولید می‌شوند که مجهز به بازشو فولکس واگنی می‌باشند.دوعامل ابعاد فرضی و قیمت متر مربع پنجره در محاسبه قیمت پنجره دوجداره بزرگ تأثیرگذار است.

کاربرد پنجره دوجداره بزرگ
پنجره دوجداره بزرگ تولیدی شرکت پنسروین در ویلاها،  آپارتمان، فضاهای تجاری و آموزشی کاربردهای مختلفی دارند.در خانه های ویلایی پنجره های دوجداره بزرگ فضای جذاب و پرنور تری را ایجاد می‌کنند.پنجره های دوجداره بزرگ قدی با بازشوی کشویی یا ریلی برای اتاق خواب،  پذیرایی و نشیمن بسیار گزینه مناسبی هستند.تمامی این محصولات با صرفه جویی در مصرف انرژی به کاهش هزینه های مصرفی ساختمان کمک شایانی می کنند.طرح، شکل  و مدل پنجره ها در دیزاین داخلی و بیرونی ساختمان تاثیری شگرف دارند.کارشناسان گروه صنتعی الماس انواع پنجره های بزرگ دوجداره را بر اساس نیاز به نور،  تهویه هوا و عایق صدا طراحی می کنند.پنجره های بزرگ با مدل های بازشو در بزرگتر و زیباتر نشان دادن فضا نقش بسزایی دارند.عایق صدا های مزاحم و مقاومت در برابر سرما و گرما را نیز باید به مزایای این محصولات گروه صنعتی الماس افزود.
پروفیل های مصرفی پنجره های دوجداره بزرگ
پنجره های دوجداره بزرگ از ۳ ماده پروفیل upvc،  شیشه دوجداره و یراق آلات تشکیل شده‌اند.پروفیل های مصرفی گروه صنتعی الماس از برترین برندهای اروپایی می‌باشند.به لاستیکی که برای عایق بودن پنجره از آن بهره می‌برند درزگیر می گویند.پروفیل های با کیفیت و مرغوب سازه های شرکت گروه صنتعی الماس عدم ترک خوردگی و یا تغییر رنگ پنجره های دوجداره را تضمین می‌کنند.پنجره های دوجداره بزرگ آلومینیومی ساختاری آلومینیومی ترمال بریک دارند که یک عایق عالی به حساب می آیند.واما پنجره‌های دو جداره بزرگ upvc پروفیلی گالوانیزه دارند که در برابر هرگونه شرایط جوی بسیار مقاوم هستند.تمامی پروفیل های مصرفی شرکت گروه صنتعی الماس با ۱۰ سال ضمانت ارائه میشوند.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 40
:: بازدید هفته : 86
:: بازدید ماه : 86
:: بازدید سال : 331
:: بازدید کلی : 331